Kontorhotel – Nyheder – Ledige Jobs i Kontorhotel i KBH

9 04 2011

Så er igen 3 ledige jobs i et kontorhotel i Kbh. Du kan læse mere de ledige jobs nedenfor. Kort fortalt skal der bruges 2 receptionister og 1 Center Manager i midten af København. Med start 1 maj eller 1 Juni.

Jobmuligheder hos Brink Offices

Ansøgning
Send din ansøgning – bilagt CV og gerne foto – til

Brink Offices, Lyngbyvej 20, 2100 København Ø

eller send en mail til  ec@brinkoffices.com

Vi søger løbende receptionssekretærer til vores kontorhoteller og vil derfor meget gerne modtage en ansøgning fra dig.

Skulle vi på det pågældende tidspunkt ikke have en ledig stilling vil vi gemme din ansøgning og kontakte dig så snart det bliver relevant.

Vi har følgende lokationer – Klik på link for at se billeder

Lyngbyvejen 20
Rådhuspladsen 16
Havnegade 39
Slotsmarken 18
WingHouse – Ørestaden

Som ovenfor beskrevet er Brink Serviced Offices en kæde af kontorhoteller med  receptioner, der yder services til en række firmaer samt sørger for, at centret hele tiden er præsentabelt og indbydende.
Vi lægger vægt på, at receptionen er dynamisk, professionel og meget  serviceorienteret.
Nøgleord for os er også et godt arbejdsklima, en høj grad af  fleksibilitet, en uformel omgangstone og et konstruktivt samarbejde.

Dit job
Sammen med de øvrige ansatte er du ansvarlig for, at der er en venlig og professionel atmosfære i centret. Der er mange aktiviteter i gang på samme tid i receptionen, og du skal derfor være i stand til at sortere, prioritere og håndtere enhver situation professionelt, fleksibelt  og effektivt.

 

Du kan læse mere om andre nyheder i Kontorhotel branchen her
De daglige arbejdsopgaver i centret er af meget varieret art og spænder lige fra mange praktiske opgaver – som f.eks. at sørge for servicering af mødelokaler samt holde alle fællesområder i orden –  over til administrationsopgaver, telefonpasning samt udføre sekretæropgaver for centrets firmaer.

Arbejdstiden placeres efter aftale fra mandag til fredag i tidsrummet mellem: 7.30 – 17.15.
Det er en fuldtidsstilling

Dine kvalifikationer
•    serviceorienteret
•    god ordenssans
•    god skriftlig udtryksform
•    flydende engelsk i skrift og tale
•    kendskab til andre sprog er en fordel
•    flair for at arbejde med software programmer
•    gerne erfaring fra Hotel eller Receptionsarbejde

Yderligere information om job i receptionen >>>>>

Vi har lokationer i København, Hørsholm, Lyngbyvej, Rådshuspladsen, Ørestaden

HR Afdelingen kan kontaktes på 70 25 10 70 –  helst mellem kl. 9-16.00.


Handlinger

Information

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s




%d bloggers like this: