Sådan sparer du penge ved brug af mødelokaler i København

11 04 2011

Sådan sparer du penge ved brug af mødelokaler i København

Der er mange faktorer som kunder overser når de vælger om de skal bo i et kontorhotel, Serviceret kontor eller i egne traditionelle kontor lokaler. Husk at sikre dig hvad man tjekke inden man flytter i eget kontor eller kontorhotel.

Den helt store forskel er alle de “døde” M2 man bruger på sine egne mødelokaler, når man vælger et kontorlejemål. Her skal man ofte have ca 30-50 M2 allokeret til et mødelokale, som kun benyttes meget sjældent. Uden at tænke over det, så koster dette mødelokale mange kroner pr. måned.

Vælger man derimod en løsning i et kontorhotel eller serviceret kontor, så sparer man helt disse omkostninger til M2 væk. Man lejer kun de M2 man har behov for. Ren netto M2. Og resten kan man benytte når og hvis behovet opstår for et mødelokale.

Hvad er det så der får mange til stadig at vælge sit helt eget kontorlokale ? Politik og religion. For der er INGEN rationel eller økonomisk årsag til at vælge andet end et serviceret kontor, hvis man gerne vil spare penge, tid og samtidig opnå maksimal fleksibilitet.

Husk at undersøge hvilken form for internet der er i mødelokalet, så du ikke bliver skuffet over at der ikke er 300/300 fiber internet feks. som her.

Leder man efter mødelokaler så kan man finde dem her;

Brink

Charlottehaven

Comwell


Handlinger

Information

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s




%d bloggers like this: