En overset fordel ved at bo i kontorhotel – Mange eller kun 1 regning ?

28 04 2011

Jeg havde et møde idag hvor vi kom til at tale om alle de leverandører der er i et kontorhotel. Og hvor mange af dem man ikke tænker over til dagligt. feks. har en normal virksomhed mellem 60-100 leverandører der køber ind hos løbende. Dvs de skal oprettes i et faktura system, betales og bogføres osv osv.. det tager tid og koster penge.

Bor du i et kontorhotel, så modtager du kun 1 regning hver måned. Med alt inkl. dvs. du skal kun huske at betale denne ene regning der indeholder services fra flere hundrede leverandører. Tænk lidt over det næste gang du sidder med en ny regning og skal postere, bogføre og betale den.. og senere betale din revisor for at gøre det igen.

Kort fortalt så sparer man en masse tid ved at bo i kontorhotel. Det med den samlede regning er blot en af fordelene.

Læs mere om kontorhotel her


Handlinger

Information

One response

2 05 2011
Kontor Facility Service – Eller skal man lave kontor selv ? - Virtual Offices Blog

[…] mere om en overset fordel ved  kontorhotel […]

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s




%d bloggers like this: